...

...

Cuma, Ocak 08, 2016

Loft stili bir ev..








Bu blog'u bir süredir okuyorsanız, konu dekorasyon olunca sürekli değişken zevkimi ve bir stile bağlı olmadığımı da biliyorsunuzdur. Net olduğum bir şey var ki modern evler (out), doğal evler (in). 

Son 1-2 senedir ısrarla gördüğüm pek çok trend'den bıktım diyebilirim. Misal bir pembe ev daha görürsem blog adımı bile değiştireceğim o derece sıkıldım yani. Bembeyaz iskandinav evleri büyüleyici, ama onlara bünye bağışıklık kazandı sanırım, hepsi aynıymış gibi görünüyor bana. 

Herkes kendine has çizgisini, zevklerini ortaya koysa ne güzel olur öyle değil mi?

O nedenle bu yıl bol bol ilham alacağımız mekanları paylaşmayı düşünüyorum.







Bugün ki evimiz loft stiline sahip bir apartman dairesi.

Tasarımcılar Dimitar Karanikolov ve Veneta Nikolova'nın Bulgarista'nın başkenti Sofya'da bir apartman dairesinde gerçekleştirdikleri proje tipik loft stilinin tüm özelliklerini taşıyor.

Bu stili, terk edilmiş endüstri alanlarının hayata yeniden döndürülmesi olarak tanımlayabiliriz kısaca..
" Yüksek tavanlar,uzun pencereler, tuğla duvarlar, deri koltuk ve sandalyeler, endüstriyel mobilya ve aksesuarlar, tavandan aşağı doğru inen kitaplıklar bu tarzın özelliklerinden birkaçı..."

Günümüzde gittikçe yaygın olarak kullanılan modern mimari uygulamalarından biri olduğu için örnek olsun bu evde..




























7 yorum:

  1. Kendine özgü olsun, sahiplerinin yaşam tarzını yansıtsın yeter!
    Ben de instagram sayesinde pembeye doydum , bembeyaz evlerde hemen sıkılacağımı bildiğim için yakınına bile uğramadım biliyorsun .
    Bu yıl senden bol bol yayın bekliyorum . Ben de üşenmez bir iki fotoğraf çekebilirsem ig. dışarı , blog içeri demek niyetindeyim .
    Mutlu hafta sonu dileklerimle öpüyorum !

    YanıtlaSil
  2. kış mevsimini çağrıstırdı bana bu ev.
    biraz kasvetli ve soğuk sanki.

    YanıtlaSil
  3. Evin her noktasına bayıldım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Sebi durumumuz aynı klişelere doyduk ...Ruhu olan evler yayınlamaya yazmaya devam et lütfen

    YanıtlaSil
  5. Sebi al benden de o kadar.Pembe pastel ev görmeye ne gözlerim ne bünyem dayanamayacak yakında.Aslında olay ne pembe ne beyaz ev biliyoruz da anlatamıyoruz sanırım.Olay kopya evler, kopya yaşamlar.Kişiselleşmiş ,içinde yaşayanlarla bütünleşmiş evler yok denecek kadar az malesef.Misal ben hazır daireleri sevmiyorum hiç,aynı tip kare odalar sıkıcı geliyor.İmkanım olsa eski bir ev ya da ne bileyim bir depo,çatı alıp kendime göre dizayn etmek isterdim.Bu evleri bu yüzden seviyorum sanırım.Her birinin bir karakteri var.

    YanıtlaSil
  6. en çok yatak odasınında, o ayak ucundaki ahşaba baktım bir süre. Aman ya ne güzel, ne zevkli ne kadar kişilikli ve doygun evleri var bunların. Şehrin göbeğinde ne kadar doğal bir ev kurmuşlar. Burada insanın ömrünee ömür eklenir.
    Sende benim pinterestim sayılırsın be dostum:) Bloğuna her gün bakıyorum ve arada aman beee gene koymamış bir şey diyorum. Daha sık olursa sevinirim, gözlerinden öperim.

    YanıtlaSil
  7. Yatak odası ve merdivenler harika! Ve evet daha çok paylaşım lütfen :)

    YanıtlaSil

Pembe Yastık keyfine katıldığınız için teşekkür ederim...